.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رایکا به دنبال کسب چهارمین برد فصل در ساری
رایکا بابل در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، امروز میزبان تیم گل ریحان البرز است.

به گزارش شمال نیوز، رایکا بابل در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ۲۹ دی ماه در ساری میزبان تیم گل ریحان البرز است.

 

این مسابقه در حالی آغاز می‌شود که شاگردان نادر دست نشان به دلیل شرایط نامناسب زمین ورزشگاه شهدای ۷ تیر بابل ناچار به بازی در ورزشگاه شهدای ساری خواهند بود.

 

نادر دست نشان سرمربی با تجربه تیم رایکا بابل که دهمین حضور خود را در قامت سرمربی بر روی نیمکت رایکا تجربه می‌کند پس از شکست خارج از خانه در هفته گذشته مقابل تیم هوادار تهران، حالا به دنبال این است تا نتایج چند هفته اخیرش را با کسب پیروزی در این دیدار جبران کند و اختلافش را با رقبا در صدر جدول به حداقل برساند.

 

درحالی که گفته می‌شد تیم گل ریحان از حضور در رقابت‌های دسته اول انصراف داده است، اما سرانجام میثم منیعی بازیکن سابق استقلال هدایت این تیم را بر عهده گرفت که پس از کسب نتایج ضعیف و دو شکست متوالی در هفته‌های هشتم و نهم مقابل دو تیم ملوان و خیبر خرم آباد، قبل از بازی با تیم رایکا از این تیم برکنار شد.

 

البرزی‌ها که شرایط مناسبی ندارند حالا با هدایت علی اصغر مازیار برای جبران نتایج ضعیف خود در هفته‌های اخیر به مصاف نماینده فوتبال مازندران می‌روند.

 

تیم رایکا بابل با کسب ۳ پیروزی، ۳ تساوی و ۳ شکست ۱۲ امتیازی است و در رده یازدهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

 

در آن سوی میدان نیز تیم گل ریحان با ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۵ شکست با ۸ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی رقابت‌ها ایستاده است.

 

شاگردان مازیار در تیم گل ریحان با ۴ گل زده و ۹ گل خورده در فاز هجومی خوب کار نکردند و در ۶ بازی آخرشان ۲برد و ۴ شکست کسب کردند و رایکایی‌ها نیز با ۱۲ گل زده در ۹ بازی نشان دادند که در فاز هجومی بر خلاف کرجی‌ها بهتر هستند.

 

بهترین گلزنان دو تیم نیز علی خسرونژاد مهاجم مصدوم تیم رایکا با ۵ گل زده و محمد زارعی از تیم گل ریحان با ۲ بار گلزنی هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.47 seconds.